>

Trening - Badania, szkolenia, trening, coaching i rozwiązania biznesowe

Idź do spisu treści

Menu główne:

Trening

To metoda rozwoju osobistego. Zasadniczym zadaniem jest nabycie lub rozwinięcie konkretnych umiejętności. Podczas treningu trenowany poznaje techniki wzmacniania poszczególnych kompetencji, dostaje feedback, jak tych metod używać, ma okazję doświadczyć ich na „żywym organizmie” tzn. w rynku pod bacznym okiem doświadczonego trenera. Trener nie przejmuje rozmów z klientami, nie daje gotowych rozwiązań („zamiast ryby daje wędkę”), motywuje do działania. Trening jest odpowiedzią na pytanie „jak?”. Jak to czego się nauczyłem np. na szkoleniu wykorzystać w pracy w rynku, jak się okazuje ten etap jest najtrudniejszy.

Poniżej przykładowe tematy treningów: dedykowanych dla kanału gastronomicznego, tradycyjnego lub nowoczesnego w podziale na funkcje:

Reprezentant handlowy:

  • pokonywanie obiekcji klienta
  • poszukiwanie i wykorzystywanie okazji biznesowych
  • komunikacja interpersonalna
  • perswazyjny format sprzedaży
  • budowanie biznesu z klientem
  • kroki wizyty handlowej
  • zarządzanie zyskiem ze sprzedaży (matematyka handlowa i wzrost przychodów)

Manager:

  • motywowanie
  • zarządzanie zespołem
  • trening w modelu EDAC
  • instruktaż
  • mapping
  • leadership fundamentals
  • skuteczny meating zespołu
  • sztuka profesjonalnej prezentacji
  • coaching
  • mentoring

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego